19 August 2012

RAYA! RAYA! RAYA!!!

Assalamulaikum kawan2~

Alhamdulillah setelah sebulan kita berpuasa, akhirnya tiba juga bulan Syawal yang dinanti2...raya tahun ni macam biasa la aku tak beraya bersama keluarga sendiri...mula2 rasa sedih sangat tapi lama-kelamaan rasa macam biasa je...insyaallah satu hari nanti pasti aku akan pulang ke kampung di Kota Kinabalu, Sabah...tahun ni aku cuma beraya di rumah keluarga girlfriend aku je..di Batu Pahat, Johor...best juga berjumpa saudara-mara awek aku, semuanya baik2 belaka...

cincai je edit ni..tak sempat busy memanjang..

First, aku nak ucap Selamat Hari Raya buat keluarga,
sahabat handai & seluruh umat islam di dunia ni..
p.s.: beraya la dengan sederhana & sentiasa bersyukur
dengan apa yang kita ada...




Tengs sudi baca, jgn lupa komen atau like ^__^

No comments:

Post a Comment

BELOG INI KEPUNYAAN LEE RED DEVIL