20 February 2011

TARIKH 17 FEBRUARI 2011 SUNGGUH BERMAKNA...

Lama jugak aku tak update blog aku ni...aku jarang sangat surfing internet ni sebab tak ada masa yang terluang ada je aktiviti dan kerja yang nak dibuat..pada tarikh 17 Februari 2011 yang lepas,aku nak share la sikit perasaan happy ni kat keluarga dan kawan-kawan. Aku dah mula buka kedai kecil-kecilan dan aku harap dapatlah sambutan nanti,insyaallah.. setiap hari aku berdoa dan berharap ada kedai sendiri....alhamdulillah akhirnya impian menjadi kenyataan...kedai aku tu taklah besar mana ikut kemampuan jugaklah....dan aku nak ucap terima kasih banyak-banyak kepada nadia dan keluarga kerana tak henti-henti sokong aku....

Tengs sudi baca, jgn lupa komen atau like ^__^

No comments:

Post a Comment

BELOG INI KEPUNYAAN LEE RED DEVIL